پاورپوینت بررسی پاویون آلمان در اکسپو ۲۰۱۵ میلان
نوشته شده توسط : safa
پاورپوینت بررسی پاویون آلمان در اکسپو ۲۰۱۵ میلان

تاریخ ایجاد 02/09/1394 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 34 اسلاید بهمراه نقشه و دیاگرام و تصاویر   قیمت: 5400 تومان   حجم فایل: 7862 kb  تعدادمشاهده  0


    نام پروژه : Germany Pavilion
    سال ساخت : ۲۰۱۵
    طراح : SCHMIDHUBER
    پیمانکار : Nüssli (Deutschland) GmbH, Roth
    متراژ : –
    مصالح : چوب، شیشه، بتن
 
آلمان از پاویون خود تحت عنوان “دشتی از ایده‌ها” و با شعار “فعال باش” رونمایی کرد که به عنوان منظری پر طراوت و حاصلخیز با ایده‌های فراوان پر شده است. شعار امسال اکسپو جهانی “تغذیه زمین، انرژی برای زندگی” است. پاویون آلمان مشخصا خود را به سوی این عبارت سوق می‌دهد و اهمیت توجه به طبیعت و نقش آن در تغذیه نسل‌های آینده را کاملا روشن می‌نماید.
کانسپت
 
کانسپت پاویون با فعل و انفعالات نزدیک، مابین فضا و محتویات اثر مشخص شده است. عبارت “دشتی از ایده‌ها” در معماری و سطح منظر آن، منعکس شده است و خود را بصورت دشت‌ها و مناظر چمن‌زارآلمانی نشان می‌دهد. یکی از عناصر طراحی کلیدی پاویون، گیاهان دارای سبکی است که تحت عنوان ” جوانه‌های ایده” از سطح نمایشگاه تا جایی که به صورت برگ‌های بزرگ سایبان شکلی باز می‌شوند، رشد می‌یابند. آنها فضاهای درونی و بیرونی، یعنی نمایشگاه و معماری را به هم متصل می‌کنند.
طراحی
 
مراجعین می‌توانند از دو راه مختلف این پاویون را بگردند. با مسیر اول، آنان می‌توانند در امتداد نمایشگاه از طریق پیاده‌رو قدم بزنند و همانند فضای آزاد یک پارک از آن لذت ببرند. هر کجا که “جوانه‌های ایده” سطح را می‌شکافد، مراجعین به بینشی از مشخصه‌های اثر در پایین نمایشگاه فراخوانده می‌شوند، که حسی از علاقه‌مندی و کنجکاوی را به جنبش در می‌آورد.
مسیر دوم مراجعین را از میان نمایشگاه به درون پاویون سوق می‌دهد، که به صورت ویترینی، تفاوت منابع تغذیه، (آب، خاک، شرایط آب و هوایی و زیست محیطی) تولید و مصرف در جهان شهری را به نمایش درمی‌آورد. عوامل گوناگونی در این قسمت دیدگاه‌های جذابی را از آلمان برای توصیف چالش انسان آینده برای تغذیه، ارائه می‌دهند و از مراجعین دعوت می‌شود که خودشان فعال باشند. در قسمت “انجمن بذر”، آنها “دشتی از ایده‌ها”ی اختصاصی خودشان را برای هدایت به درون نمایشگاه تحویل می‌گیرند و اطلاعات صوتی تصویری بیشتری را طی راه می‌بینند و می‌شنوند. نمایش روی صحنه “فعال باش” در پاویون آلمان اختتامیه بزرگ آن است. مراجعین نقش یک رهبر ارکستر را بر عهده می‌گیرند و دنیای تغذیه آلمان را با زنبورهای در حال پرواز چشم‌نواز تجربه می‌کنند.
در این پاویون، به کمک تکنولوژی نسل جدید OPV (سلول‌های خورشیدی ارگانیک)، جوانه‌ها به درخت‌های خورشیدی تبدیل شده‌اند. پاویون آلمان اولین پروژه بین‌المللی بزرگ دنیاست که از این نوآوری جدید استفاده می‌کند. در مقایسه با یک پروژه که از تکنولوژی خورشیدی رایج فعلی استفاده می‌کند، معماران پاویون آلمان این فرصت را داشتند تا چیزی فراتر از صرفا ترکیب این تکنولوژی با بنا را انجام دهند. آنها این اختیار را داشته‌اند که برای طراحی منعطف، اجزای پوسته این تکنولوژی را با انطباق بر ایده‌های خلاقانه خود، برای خلق طرحی سراسری از پاویون، یکی کنند.
پاویون آلمان موضع خود را نسبت به شعار “تغذیه زمین، انرژی برای زندگی” کاملا مشخص می‌کند. این پاویون، با شیوه‌ای دوست‌داشتنی، مراجعین را فرامی‌خواند تا با طبیعت همکاری متقابل و محترمانه داشته باشند و حرکتی را در این زمینه آغاز کنند. پاویون آلمان با دیدگاه‌ها و راه حل‌هایی که ارائه داده می‌دهد، سهم خود را برای بیان چالش‌های آینده ادا می‌کند و همزمان با آن تصویری ناب از آلمان را به نمایش می‌گذارد: میهمان نواز، پرطراوت و وسوسه برانگیز.
گروهی به نام AGRE مسئول طراحی و اجرای پاویون آلمان در اکسپو میلان ۲۰۱۵ بودند که از سوی وزارت فدرال اقتصاد و انرژی آلمان برگزیده شده‌اند. ARGE پیمانکار کلی، مسئول برنامه‌ریزی برای طراحی و ساخت پاویون آلمان است. استدیو معماری Schmidhuber  در مونیخ مسئول کانسپت فضا و پلان کلی است. Milla و همکاران از اشتوتگارت مسئول کانسپت داخلی اثر، از طراحی نمایشگاه تا مسائل صوتی تصویری میباشد. شرکت Nussli از نورمبرگ مسئول مدیریت پروژه و ساخت سازه است.
همانطور که مشاهده کردید، یک مجموعه بسیار عظیم و حرفه‌ای در آلمان برای خلق پاویون آلمان همکاری می‌کنند که میتواند درسی برای ارائه کنندگان پاویون ایران در اکسپوهای مختلف دنیا باشد.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت بررسی ,پاویون آلمان در , اکسپو ۲۰۱۵ میلان ,نمایشگاه معماری آلمان ,اکسپو جرمن ها ,غرفه آلمان در اکسپو ,اکسپو میلان ,پلان ,نقشه ,نمونه مشابه,
مقالات مرتبط در این دسته
 دانلود,پاورپوینت بررسی موزه موسسه جاکومتی در فرانسه ,pptx
 دانلود,پاورپوینت بررسی مرکز منابع آموزشی کالج پالومار در سان مارکو,pptx
 پاورپوینت بررسی معماری خانه فرهنگ رایزن در منطقه نیاوران تهران
 پاورپوینت بررسی مرکز خرید الگرو سینترا در پرتغال اثر استودیوی چاپمن تیلور
 دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی گالری هنری Fluctuart در فرانسه ,pptx
 پاورپوینت بررسی طرح سه موزه در یک میدان در گوانگژو ، چین اثر UNStudio
 پاورپوینت بررسی معماری موزه آب لیشوی ، چین اثر معماران: DnA
 دانلود,بررسی پاورپوینت طراحی نمایشگاه پاپیر تیگر در پاریس,pptx
 پاورپوینت بررسی معماری فرهنگسرای نلسون مینیاپولیس ، ایالات متحده اثر HGA
 دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی کاخ کنگره و کازینو کاپ دآگد در فرانسه ,pptx
 دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی دسترسی جدید به مرکز تاریخی جیرونلا در جیرونلا,pptx
 دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی موزه نوسازی هنر مدرن در نیویورک,pptx
 دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی موزه هنر جردن اشنیتزر در پالمان ,pptx
 دانلود,بررسی پاورپوینت طراحی موزه هولوکاست دالاس و حقوق بشر در دالاس آمریکا,pptx
 دانلود ,پاورپوینت بررسی نمایشنامه مرتبط با NEST در بروکلین,pptx
 دانلود ,پاورپوینت بررسی طراحی موزه هنرهای زیبا دریاچه هوستون در آمریکا,pptx
 دانلود ,پاورپوینت بررسی طراحی مرکز فرهنگی Shui در چین,pptx
 دانلود ,پاورپوینت بررسی طراحی نمایشگاه موتور سیکلت هوندا Big Wingدر تایلند ,pptx
 دانلود ,پاورپوینت بررسی طراحی مرکز هنر های Musco در کالیفرنیا,pptx
 پاورپوینت بررسی کالبدی طراحی موزه ها و گالریهای آثار هنری




:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: