پاورپوینت تحلیل و بررسی فرهنگسرای غدیر مشهد،به همراه تمامی پلان ها و تصاویر
نوشته شده توسط : safa
پاورپوینت تحلیل و بررسی فرهنگسرای غدیر مشهد،به همراه تمامی پلان ها و تصاویر

تاریخ ایجاد 10/09/1394 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 40 اسلاید   قیمت: 6500 تومان   حجم فایل: 1704 kb  تعدادمشاهده  1


اين مجموعه در خيابان 22 بهمن ، تقاطع شهيد شيرودي واقع شده است . اين محدوده از شهر داراي بافتي قديمي و نابسامان از لحاظ طراحي شهري مي باشد . ساکنان آن اکثراً از اغشار کم درآمد و روستائيان مهاجر مي باشند . همچنين اين قسمت از شهر از بسياري از امکانات رفاهي و خدماتي محروم مي باشد . لذا وجود يک مجموعه فرهنگي ورزشي که بتواند جوابگوي نياز ساکنين منطقه باشد ضروري مي باشد . اين مجموعه توسط معاونت فني و عمراني شهرداري مشهد اجرا شده است . طراح و مشاوره آن مهندسين مشاور پژوهشهاي معماري بوده است.
 
فرهنگسراي غدير با در اختيار داشتن 17000متر مربع فضا در 6 طبقه و امكاناتي از قبيل سالن آمفي تئاتر با ظرفيت 350 نفر ، نگار خانه ، خانه نجوم ،كتابخانه عمومي و تخصصي ، فضاهاي تابستانه ، نمايشگاهي و سالن هاي ورزشي چند منظوره يكي از بزرگترين و مهم ترين مراكز فرهنگي شهر مي باشدکه به عنوان فرهنگسرای تخصصی اوقات فراغت با رویکرد مهارت آموزی در نظر دارد به ارائه الگوهای صحیح گذران اوقات فراغت خصوصا از طریق مهارت آموزی بپردازد.


کلمات کلیدی مرتبط:
اين مجموعه در خيابان 22 بهمن ، تقاطع شهيد شيرودي واقع شده است . اين محدوده از شهر داراي بافتي قديمي و نابسامان از لحاظ طراحي شهري مي باشد . ساکنان آن اکثراً از اغشار کم درآمد و روستائيان مهاجر مي باشند . همچنين اين قسمت از شهر از بسياري از امکانات رفاهي و خدماتي محروم مي باشد . لذا وجود يک مجموعه فر,




:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: