پاورپوینت بررسی غرفه جمهوری اسلامی ایران در اکسپو میلان 2015
نوشته شده توسط : safa
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری موزه گالری یو Qingcheng T معماران Zhanghua
موزه آب شهر سن پترزبورگ ، پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری موزه آب پترزبورگ
دانلود بررسی پاورپوینت بررسی نمونه خارجی موزه یهود برلین
دانلود بررسی کاملترین پاورپوینت تحلیل موزه هنر میلواکی MILWAUKEE ART MUSEUM
پاورپوینت بررسی تحلیل معماری موزه تاریخ هولوکاست ، موزه ید واشم اثر موشه سفدی
دانلود بررسی پاورپوینت موزه گوگنهایم بیلبائو
دانلود بررسی پاورپوینت موزه کاگلیاری
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل یست خانه، محمد خاوریان
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل موزه آموس رکس هلسینکی
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل گالری موزه هنری در کالیفرنیا
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل طراحی خاص پاویلیون "فراتر از باد" در چین
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مرکز مردمی شهرستان مارین اثر فرانک لوید رایت
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل نمایشگاه فیلیپس بلژیک
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل بنای یادبود بوعلی سینا اثر سیحون
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل خانه جنبش فرهنگ Ku.Be
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای معاصر Niterói
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی Beigang تایوان
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل موزه گسترده آمریکا
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی محله Providence استرالیا
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه حمل و نقل گلاسگو ریورساید اثر زاها حدید

پاورپوینت بررسی غرفه جمهوری اسلامی ایران در اکسپو میلان 2015
 
بخشی از مطلب
اکسپوی میلان 2015 در حالی کار خود را از اول می تا 30 اکتبر (۱۱ اردیبهشت تا ۹ آبان) آغاز خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود 20 میلیون نفر در طول مدت شش ماه برگزاری این رویداد بزرگ و جهانی از آن دیدن کنند.
 
موسسه بین‌المللی دفتر بین‌المللی نمایشگاه‌ها (BIE) که مسئولیت برگزاری این نمایشگاه‌ها را بر عهده دارد، دوره گذشته این مجموعه نمایشگا‌ه‌های جهانی (اکسپو) را در سال 2012 به کره جنوبی سپرد و امسال برای دومین بار پس از سال 1956 این افتخار را نصیب پایتخت میلان کرده است. 
 موضوع اکسپو میلان 2015 که میزبان شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگانی از 140 کشور جهان است، "تغذیه زمین، انرژی برای زندگی" انتخاب شده و در طول 184 روز برگزاری این رویداد، بازدیدکنندگانی از سراسر جهان با گشت و گذار در این مجموعه نمایشگاه‌ها، با فرهنگ عامه مردم و تنوع و عادت غذایی ملل گوناگون آشنا خواهند شد.
 
همچنین اکسپوی میلان به مشکلات تغذیه و منابع زمین می‌پردازد و بستر گفتگو را بین ملل مختلف برای تبادل دیدگاه‌ها پیرامون چالش‌های اصلی تغذیه انسان فراهم می‌کند.
 
140 کشور شرکت‌کننده در این نمایشگاه بزرگ و عظیم که در محیطی به مساحت یک میلیون متر مربع برگزار می‌شود، به نمایش آخرین تکنولوژی‌های خود برای ارائه غذای سالم و ایمن برای همه ساکنین زمین و در عین حال حفظ توازن در منابع زمین می‌پردازند و در واقع سکویی است برای تبادل ایده و راه‌ حل‌ها با محوریت غذا و تغذیه.
 
اکسپو 2015 این فرصت را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند با طعم خوشمزه‌ترین غذاهای جهان و بهترین غذاهای ارگانیک از کشورهای مختلف آشنا شوند. 
 
 ایتالیا که در سال 1906 تجربه برگزاری اکسپو با موضوع حمل و نقل را داشته، خود را آماده کرده تا علاوه بر میزبانی خوب، از این فرصت فوق‌العاده نه تنها برای معرفی غذاهای منحصر به فرد، بلکه برای شناساندن بیشتر میراث تاریخی و هنری خود به جهانیان استفاده کند.
 
شهر میلان در تاریخ 31 مارس 2008 در رقابت با شهر ازمیر ترکیه (با موضوع مسیرهایی به آینده بهتر: سلامت برای همه) به عنوان میزبان برگزاری اکسپو در سال 2015 انتخاب شد، در حالی که پیش از این کشورهای روسیه و آمریکا نیز برای میزبانی این مجموعه نمایشگاه‌ها ابزار علاقه کرده بودند.
 
محل برگزاری اکسپو 2015 در سه کیلومتری جنوب میلان قرار دارد و غرفه‌های تمامی کشورهای شرکت‌کننده در محل طلاقی دو خیابان "دکامنوس" و "کوردو" برپا خواهد شد. خیابان دکامنوس به محل برپایی غرفه‌های کشورهای شرکت‌کننده و خیابان کوردو به غرفه‌های کشور میزبان اختصاص یافته است.
 
در اکسپوها هر کشور می تواند‌غرفه (پاویلیون) مخصوص به خود را طراحی کند و اندازه غرفه‌ها به توان مالی کشورها بستگی دارد. البته برخی شرکت‌کنندگان نیز می‌توانند بدون ساخت غرفه در غرفه‌هایی گروهی در نمایشگاه حضور یابند. 
 
 با توجه به موضوع اکسپو سال 2015 میلان یعنی تغذیه جهانی و انرژی برای زندگی ، غرفه کلمبیا توسط Studio Càrdenasبا هدف توسعه تغذیه سالم ، کافی و پایدار برای مردم جهان طراحی شده است که بیان کننده تعادل بین انسان و طبیعت می باشد .
 غرفه ایران در اکسپو 2015 با توجه به موضوع "تغذیه جهانی: انرژی برای حیات" و همچنین این اعتقاد که بشر میهمان خداوند بر روی زمین است، در محیطی به مساحت 1950 متر و بصورت یک سفره طراحی شده است. طرح مفهومی این سازه که بر اساس سه اصل سنت، دوام‌پذیری و تنوع ساخته شده است توسط تیم معماران به ریاست کامران صفامنش آماده شده و فاز اول پیشرفته آن توسط مهندسان مشاور معماری راه شهر و فاز دوم توسط استویوی ایتالیایی RPA S.r.i توسعه یافته است.
 
غرفه ایران در دو طبقه ساخته شده است و طبقه بالا به فضای نمایشگاهی اختصاص داده شده و به هفت منطقه جوی ایران تقسیم شده و در طبقه پایین، محصولات صنایع‌دستی و جاذبه های گردشگری و غذاهای ایرانی و سایر خدمات لازم برای بازدیدکننده‌ها عرضه می شود.
 
پیش‌بینی می‌شود در طول شش ماه برگزاری اکسپو میلان روزانه حداکثر بین 150 تا 250 هزار نفر از این مجموعه نمایشگاه‌های بزرگ و جذاب دیدن کنند. 
 غرفه جمهوری اسلامی ایران در اکسپو 2015 میلان با موضوع سفره سنتی ایرانی که ریشه در باور ایرانی پیرامون میهمانی الهی و گستردگی نعمات خداوند دارد ، با مساحتی حدود دو هزار متر مربع در دو طبقه ساخته شده است
طراحی غرفه توسط تیم طراحی به رهبری کامران صفامنش در مهندسین مشاور راه شهر انجام شده است و فاز 2 و اجرا توسط استودیو ایتالیایی RPA Srlانجام گرفت .
بازدیدکنندگان با ورود به غرفه ایران با آیینه کاری و فضای سبز که نماد باغ های کشاورزی کشورمان است را مشاهده می کنند و در طول مسیر با تنوع اقلیم کشور ، برخی صنایع دستی و محصولات غذایی ایران آشنا می شوند ، طبقه فوقانی غرفه به فضای نمایشگاه اختصاص داده شده است که با توجه به هفت منطقه آب و هوایی ایران تقسیم بندی شده است همچنین در طول مسیر دیوار منحنی قرار دارد که مانیتورهای بزرگی به صورت منحنی بر روی آنها قرار گرفته اند که به معرفی توانمندی های کشورمان می پردازند ، در حالی که در طبقه پایین تر محصولات محلی و غذاها و نوشیدنی های سنتی ایرانی با تمام سرویس های دیگر مورد نیاز برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است ،
 
غرفه ایران در اکسپو جهانی علاوه بر فضای سبز با تلفیق رنگ ها ، اجرای زنده موسیقی سنتی ایرانی فضایی آرام بخش و جذاب برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است .
هدف ایران از شرکت در اکسپو 2015 نمایش توانمندی ها و معرفی فرهنگ ، آداب و رسوم و سنت های خود به جهان ، محصولات کشاورزی ایران و قدرت ملی در زمینه تولید و بازاریابی بین المللی ، پتانسیل های موجود در زمینه بهره برداری از انرژی منابع تجدید پذیر و بهبود شرایط زیست محیطی با هدف به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی می باشد همچنین بازدیدکنندگان می توانند با جاذبه های گردشگری ، آثار تاریخی و فرهنگی ، صنایع دستی و محصولات غذایی ایرانی آشنا شوند  .
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی غرفه , جمهوری اسلامی ایران , در اکسپو میلان 2015 ,اکسپوی میلان 2015 ,موسسه بین‌المللی , دفتر بین‌المللی , نمایشگاه‌ها (BIE) , موضوع اکسپو میلان ,اکسپوی میلان ,
 
پاورپوینت بررسی غرفه جمهوری اسلامی ایران در اکسپو میلان 2015

تاریخ ایجاد 03/09/1395 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 25 اسلاید   قیمت: 5500 تومان     تعدادمشاهده  0  

 




:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: