دانلود پاورپوینت بررسی موزه دریانوردی در گرينويچ انگلستان
نوشته شده توسط : safa
دانلود پاورپوینت بررسی موزه دریانوردی در گرينويچ انگلستان

تاریخ ایجاد 29/03/2015 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 20 اسلاید   قیمت: 5800 تومان     تعدادمشاهده  0  


ساختمان های تاریخی ، بخشی از صنایع دریایی گرینویچ (میراث جهانی یونسکو ) را تشکیل داده اند که رصدخانه سلطنتی ، Greenwich  و منزل ملکه مربوط به قرن 17 ام را نیز در خود جای داده است . بدنه موزه غیر از دپارتمان های عمومی ، حمایت مالی وزارت فرهنگ ، رسانه ها و ورزش را دارا می باشد . با کمک های مالی سخاوتمندانه sir james caired (1864-1954) موزه توسط مصوبه ی 1934 فصل 43 قانون ملی صنایع دریانوردی زیر نظر اعضای هیأت امناء که توسط خزانه داری H.M  منصوب شده بودند ایجاد شد .
پادشاه جورج ششم رسما موزه را در 27 آوریل 1937 هنگامی که دخترش پرنسس الیزابت ، بعدها ملکه الیزابت دوم وی را در سفرش در طول تیمز از لندن همراهی می کرد افتتاح کرد .  اولین مدیر موزه  sir geoffry callender  بود .
از زمان های قدیم Greenwich  انجمن هایی در رابطه با دریا و کشتیرانی داشت . اینجا لنگر گاهی برای رومی ها بود ؛ هنری هشتم اینجا زندگی میکرد ؛ و چارلز دوم رصد خانه ی سلطنتی را در 1675 برای پیدا کردن طول های جغرافیایی ایجاد کرد .
Greenwich  از سال 1884 مرکزی برای تحصیل نجوم است و همه ی دریانوردان از همه جای دنیا ساعت هایشان را بر اساس ساعت روزانه ی Greenwich  تنظیم می کنند و موزه  تاریخ دریایی انگلستان ، که یکی از مهم ترین ها در جهان هست را در خود نگهداری می کند که شامل هنر دریا نوردی (مربوط به انگلستان و قرن 17ام هلند) ، نقشه کشی ، نسخ خطی شامل اسناد رسمی ، مدل های کشتی ها و نقشه ها ، لوازم علمی و دریا نوردی و لوازم نجوم است .


کلمات کلیدی مرتبط:
ساختمان های تاریخی ، بخشی از صنایع دریایی گرینویچ (میراث جهانی یونسکو ) را تشکیل داده اند که رصدخانه سلطنتی ، Greenwich و منزل ملکه مربوط به قرن 17 ام را نیز در خود جای داده است . بدنه موزه غیر از دپارتمان های عمومی ، حمایت مالی وزارت فرهنگ ، رسانه ها و ورزش را دارا می باشد . با کمک های مالی سخاوتم,
مقالات مرتبط در این دسته




:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: