نوشته شده توسط : safa
پاورپوینت بررسی معماران و معماری پست مدرن postmodernism architecture

تاریخ ایجاد 26/10/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 4 پاورپوینت 240 اسلاید   قیمت: 10000 تومان     تعدادمشاهده  3  


انسان معاصر در پي بهره مندي از عرصه ها ، شيوه ها و روشهايي است که او را سريع تر و موثر تر به پيامها و مفاهيم گوناگون رهنمون سازد . 
تبليغات و ترغيب مخاطبان و حتي سرگرمي و از همه مهم تر تبادل اطلاعات و اخبار در جامعه اي که از مختصات هنر گرافيک مي باشد تأثير بسزايي داشته است . اين نکته مورد توجه قرار گرفت که در روند دگرگوني هاي مختلف بخصوص فرهنگي بنا گرديد ذهن و زبان نو چگونه انقلابي در زبان هنر بوجود آورد و همچنين ديده شد که نقش گرافيک به عنوان هنر ارتباط جمعي و انتقال جذاب موضوع و ماندگار پيام در عصر ما ، اهميت و اولويت خاصي يافته است و شاهد تکاپوي هنرمند براي تعريف ارتباط خود با جهان بوديم . 
به عبارت ديگر کوشش او براي آن بود که از ديدگاه معين و مشخص به مسأله پاسخ دهد . زماني هنرمند به ديدگاهها و پيشرفتهاي صنعتي پاسخ داد و پيشرفتهاي تکنولوژي را در طراحي هاي هنري خود مد نظر گرفت و زماني ديگر افزايش توليدات تحسين بر انگيز توسط پيشرفته ترين ماشين آلات صنعتي مورد توجه قرار گرفت و همين باعث شد که ذوق و سليقه از مدار توليد حذف شود و صنايع دستي و صنعت گران که آخرين بازماندگان سنت هنري قرون وسطي بودند مانند گذشته اهميت نداشتند و در دوره اي تا آغاز جنگ جهاني اول طغياني در برابر تمامي حس پذيريهاي سبک اوليه گرافيکي به منصه ظهور رسيد و پديده اي هنري پا گرفته در نيمه اول قرن 19 ميلادي به نام هنر نو پيوند نزديکي با انقلاب صنعتي داشت و کشف انرژي هاي جديد و تفکرات جديد در اين قرن و اختراعات پي در پي باعث شد که مناظر و ديدگاهها و شيوه زندگي دگرگون شود و پيشروان اين سبک در تمامي سطوح در طراحي ، انقلابي به پا کردند و شاهد بوديم که هنر نو يک حرکت آوانگارد بود و چگونه مواد سنتي را بکار گرفت و آنها را در خدمت اهداف خود در آورد . 
و...
 
فهرست مطالب
 
    عقلانیت
    ایدئولوژی
    تاریح
    کثرت گرایی
    رسانه
    ریچارد مایر و آثار آن
    جیمز استرلینگ و آثار آن
    جان هجداک و اثار آن
    رابرت استرن و آثار ان
    فیلیپ جانسون و آثار آن
    هانس هولین و آثار آن
    ارو سارینن و آثار آن
    چارلز جنکز و آثار آن
    رابرت ونتوری و آثار آن
    اورن اوتزون و آثار آن
    چارلز مور و آثار آن
    کتاب پست مدرن سفید پنج معمار
    نئومدرن
    چارلز گواتمی و آثار آن
 


کلمات کلیدی مرتبط:
معماران و معماری پست مدرن ,postmodernism architecture ,عقلانیت ,ایدئولوژی ,کثرت گرایی ,ریچارد مایر و آثار آن ,جیمز استرلینگ و آثار آن ,جان هجداک و اثار آن ,رابرت استرن و آثار ان ,فیلیپ جانسون و آثار آن ,هانس هولین و آثار آن ,ارو سارینن و آثار آن ,چارلز جنکز و آثار آن ,رابرت ونتوری و آثار آن ,اورن ا,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی جنبش فکری لویی کان - مکتب پست مدرنیسم
 




:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: