پاورپوینت بررسی معماری سالن چند منظوره سنتیننتال
نوشته شده توسط : safa
پاورپوینت بررسی معماری سالن چند منظوره سنتیننتال

تاریخ ایجاد 31/10/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 30 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر   قیمت: 8000 تومان     تعدادمشاهده  1  


پاورپوینت بررسی معماری سالن چند منظوره سنتیننتال
 
بخشی از مطلب
سالن چند منظوره سنتیننتال Wrocław محل تجمع و گردهمایی شهروندان از Wroclaw و Lower Silesia از زمان ایجاد آن به عنوان محل نمایشگاه های تجاری، کنفرانس ها، نمایشنامه ها، اپرا، کنسرت، رویدادهای ورزشی، جلسات سیاسی و تجاری و تفریحی و یا معنوی است.
 
در زمان ساخت آن، 1913-1911، بزرگترین ساختمان بتن مسلح ساخته شده در جهان بود و بزرگترین گنبد ساخته شده از پانتئون رم، 18 قرن قبل از آن بود. در سال 2006 یونسکو آن را به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای معماری قرن بیستم به فهرست میراث جهانی تبدیل کرد.
تاریخ
سالن سنتنیال توسط معمار ماکسر برگ طراحی شده بود و سپس برای شهرداری کار می کرد. این در سال 1910 با طراحی آغاز شد و یک اثر برجسته را با ساختار متنوعی از رویدادها طراحی کرد. طراحی نهایی سالن سنتنیال یک گیاه شبدر شکل با چهار برگ متقارن با یک سالن مرکزی با ظرفیت 10،000 نفر، 6،000 صندلی، یک گنبد مرکزی 65 متری و استفاده از بتن مسلح به عنوان یک مصالح ساختمانی جدید نشان داد. ساخت و ساز در ظرف 20 ماه تکمیل شد و در ماه مه 1913 افتتاح شد.
 
در زمان ساخت آن لهستان هنوز به امپراتوری آلمان متعلق بود. هنگامی که شهر ورولاوف، با توجه به توافق پتسدام در سال 1945، تبدیل به بخشی از جمهوری لهستان شد، سالن سنتنیال به نام هاله لودوا، "تالار مردم" نامگذاری شد.
ترمیم
 
در دهه اول سال 2000، ساختمان دوباره احیا شد، پنجره های اصلی را تعمیر کرد، جایگزین شیشه برای رنگ انتخاب شده توسط معمار، تعمیر نماد بتنی. پرتو حلقه در آرک های نیمه که از ساختار حمایت می کنند، عایق سقف جایگزین و تعمیر سقف نیز تقویت شد.
محل
 
t در نمایشگاه شهر Wroclaw واقع شده است، که در آن قبلا اسب انجام شده است. Wroclaw یا Wroclaw یک شهر از سیلسای پایین در جنوب غربی لهستان واقع شده است بیش از رودخانه رود، رودخانه اصلی، شهرستان اصلی منطقه و اداری محل ویلسایز نیمه سیلزی. سالن سنتنیال واقع در شرق مرکز شهر است، اما به راحتی توسط تراموا یا اتوبوس قابل دسترسی است
 
مفهوم
 
در طراحی ساختمان، برگ به شهروند عادی به مخاطبان جرم توجه داشت، طراحی فضای مساوی را که معمار به نام "کلیسای جامعۀ دموکراسی" نامیده بود، که تجربیات مشترک را بین افراد نماینده بخش وسیعی از جامعه، صرفنظر از وضعیت اجتماعی تشویق می کرد یا اعتقادات سیاسی.
 
سنتنیال یک کار پیشگام مهندسی و معماری مدرن با ترکیبی از گرایشهای سبک در اوایل قرن بیستم، مرکزی به عنوان یک عنصر کلیدی برای توسعه بیشتر ساختارهای معماری در مرجع بتن مسلح تبدیل شد.
نقطه شروع الهامبخش، پیچیده بود، معمار روح معماری گوتیک را با نظریه های زیبایی شناسی Berlange Lauweriks و هلندی ترکیب کرد.
فضاها
ساخت و ساز
 
اولین طراحی براساس یک هواپیمای طولی بود، اما به سرعت به دایره ای با چهار حلقه نیم کره ای متصل شده به مرکز با فضای مرکزی آرک تقسیم شد. سالن حاوی 5600 متر مربع زمین است. در سطح آن، فضایی با ظرفیت 10000 نفر ایستاده بود، 6000 نفر نشسته بودند.
 
کار در اواخر ماه اوت سال 1911 آغاز شد، بنیاد ها ½ ماه بعد به اتمام رسید و این ساختمان به مدت شگفت آور کوتاه، پانزده ماه، طولانی قبل از آغاز جشن سالگرد میلادی تکمیل شد.
پنجره ها
 
داخلی وسیع با چهار ردیف پنجره های آپارتمانی روشن می شود که در طول حرکت آنها بالا می رود و به آرک می نشیند، بدین معنی که کل ساختار را در اطراف آن قرار می دهد و ستون های محوری غرفه را برجسته می کند.
 
اتاق ها
 
ترتیب فضای مرکزی آن با چهار apes اجازه می دهد تا با برگزاری انواع مختلف مخاطبان، ثابت و همراه و همچنین تهیه اتاق های کنفرانس متعدد، بر اساس نوع رویداد جشن بگیرند.
 
    کنفرانس
 
سالن کنفرانس A: 2000 مترمربع، کنفرانس سالن B: 2000 متر مربع، اتاق کنفرانس C: 700 مترمربع، اتاق کنفرانس D: 700 مترمربع، سالن کنفرانس A1: 3200 مترمربع، سالن کنفرانس B1: ​​700 مترمربع، کنفرانس سالن E: 144 متر مربع، اتاق کنفرانس F: 144 متر مربع، اتاق کنفرانس G: 100 متر مربع، اتاق کنفرانس H: 100 متر مربع، اتاق کنفرانس I: 100 مترمربع
 
این تاسیسات برای نشان دادن سالگرد نبرد لایپزیگ افتتاح شد که شامل یک حوضچه بزرگ با چشمه ای است که در یک نهر بیضی قرار دارد. در قسمت شمالی یک باغ ژاپنی دوباره بازسازی شد.
ساختار و مواد
 
این ساختار در اطراف یک محور مرکزی با یک طبقه cuadrifólica متقارن در اطراف دایره ای با ارتفاع 42 متر و یک فضای مرکزی قطری 69 متر طراحی شده است. بتن آرمه، فولاد و شیشه مورد استفاده در ساخت و ساز
 
فضای مرکزی بالای 42 متر با یک گنبد 65 متر با قطر تشکیل شده توسط 32/2 آرک بتن سقف شده است. این آرک، که توسط یک حلقه بتونی بزرگ پشتیبانی می کند به یک یقه ی قفل دیگر در انتهای ساختار گنبد منتهی می شود به دلیل دلایل صوتی، در معرض قرار می گیرد. یک صدای عالی وجود دارد که با پوشش دیوارها با یک لایه ی مخلوط سیمانی


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری سالن , چند منظوره سنتیننتال ,پاورپوینت بررسی , ,سالن چند منظوره , سنتیننتال Wrocław ,تجمع و گردهمایی ,شهروندان از Wroclaw ,Lower Silesia ,نمایشگاه های تجاری، کنفرانس ها، نمایشنامه ها، اپرا، کنسرت، رویدادهای ورزشی، جلسات سیاسی و تجاری و تفریحی , ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود ,بررسی پاورپوینت سیر تا پیاز معماری موزه,pptx
پاورپوینت بررسی معماری موزه تاریخ طبیعی همدان
پاورپوینت بررسی معماری پارک و مجموعه فرهنگی هاربین HARBIN
دانلود بررسی ضوابط طراحی موزه پاورپوینت
دانلود بررسی موزه علم و هنر شهر والنسیاپاورپوینت
دانلود بررسی موزه ، ضوابط طراحی و ساخت و مطالعات موردی پاورپوینت
دانلود ,بررسی پاورپوینت فرهنگسرای خاوران,ppt
پاورپوینت بررسی معماری موزه فرش باکو با فرم زیبای فرش
پاورپوینت بررسی معماری موزه هنر باروک مکزیک اثر تویو ایتو
پاورپوینت بررسی معماری موزه دریایی دانمارک اثر گروه Bjarke Ingels' BIG
دانلود ,بررسی پاورپوینت موزه هنرهای میلواكی,ppt
دانلود بررسی مرکز فرهنگی ژان ماریا پاورپوینت
تحلیل موزه لوور پاریس فایل پاورپوینت
پاورپوینت بررسی معماری مسجد و مرکز فرهنگی اسلامی نیویورک
پاورپوینت بررسی معماری پایدار مرکز فرهنگی ژان ماری تیجیبائو ، نمونه فرهنگسرای پایدار
دانلود بررسی آشنایی با باغ موزه دفاع مقدس فایل پاورپوینت
دانلود بررسی پرسپکتیو مرکز فرهنگی ژان ماری تجیبائو پاورپونت
دانلود بررسی کلیات در مورد موزه هنرهای معاصرفایل پاورپوینت
دانلود بررسی موزه گوگنهایم بیلبائو موزه گوگنهایم نیویورک پاورپوینت
دانلود بررسی کانسپت 20 موزه برتر دنیا پاورپوینت




:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: