پاورپوینت بررسی طرح مرکز چند منظوره ورزشی کوانگژو
نوشته شده توسط : safa
پاورپوینت بررسی طرح مرکز چند منظوره ورزشی کوانگژو

تاریخ ایجاد 05/11/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 24 اسلاید   قیمت: 8500 تومان     تعدادمشاهده  1  


پاورپوینت بررسی طرح  مرکز چند منظوره ورزشی کوانگژو
 
"Quzhou Sports Campus" 
مرکز چند منظوره ورزشی کوانگژو طراحی شده توسط معماران MAD، به رهبری مای یانسانگ، در شهر تاریخی Quzhou، این مجموعه  در استان ساحلی چین در ژجیانگ، طراحی شده است. مساحت تقریبا 700،000 متر مربع مساحت خواهد داشت ، فاز اول و دوم، مساحت کل ساختمان حدود 340،000 متر مربع و شامل یک استادیوم (30،000 نفری)، سالن های ورزشی (10،000 کرسی)، سالن ورزشی (2،000 کرسی)، مجتمع ورزشی ملی، سالن ورزشی در فضای باز موزه علم و فناوری، اقامتگاه های هتل، مرکز جوانان و برنامه های خرده فروشی. طراحی MAD ویژگی های پارک های ورزشی را در قالب های طبیعی جاسازی می کند و چشم انداز زمین را در مرکز شهر ایجاد می کند - چشم انداز شاعرانه ای که در جایی بین زمین و مریخ قرار دارد. ما یونسونگ می گوید: "ما تنها روی ایجاد فضای شهری در مورد ورزش و محیط زیست، بلکه تبدیل آن به یک پارک هنر منحصر به فرد زمین برای جهان هستیم، ایجاد رابطه میان میراث شهر و تاریخ فرهنگ شانشی".است
 
Quzhou یک شهر با قدمت هزاران ساله تاریخ است که حاوی فرهنگ های سنتی فرهنگی و ایده های فلسفی است؛ تکمیل شده با مناظر زیبا، با جنگل سرسبز بیش از 70٪ از زمین را پوشش می دهد. این فرهنگ تاریخی و فرهنگی تاریخی منطقه است که منابع گرانبها آن هستند. با توجه به این موضوع، MAD چشم انداز هنری سورئال، اترئال و آرام را در این شهر مدرن، مانند میراژ، که می تواند به جای تعلق معنوی برای آینده شهر تبدیل شود، پیش بینی می کند.
 
محوطه محصور شده توسط یک جنگل متراکم از درختان بلند که محاصره زمین های غیر مسکونی از شهر است احاطه شده است. همانطور که وارد می شود، دید به طور ناگهانی به سمت افق های وسیع و آسمان روشن می رسد، در حالی که همزمان به نظر می رسد چشم انداز مریخ، مرموز و خیالی است. محیط کلی در گستره های وسیع و کم عمق گسترش می یابد؛ و زمین کوه ها به گونه ای است که بعضی اوقات باز است، گاهی اوقات خسته و گاهی اوقات همپوشانی دارد. همانطور که مردم از طریق پارک حرکت می کنند، حرکت می کنند، صعود می کنند و زمین را می گذرانند. در وسط پارک، یک دریاچه وجود دارد که به عنوان یک باغ غرق در نظر گرفته شده است. در اینجا، یک خط از دید مستقیم در سراسر سکوت آب به نظر می رسد، تجربه تجسم جو معنوی غیرقابل تحمل را ارائه می دهد، به عنوان کوه ها و آسمان را بازتاب می کند.
 
استادیوم شبیه به یک دهانه است و به زمین متصل است و یک فضای عمیق را تشکیل می دهد. این یک "Halo" شفاف است که به آرامی در بالای زمین مانند یک ابر شناور فرود می آید. نزدیکی آن به زمین، آن را در دسترس قرار می دهد - نزدیک اما غیرقابل پذیرش - دعوت از مردم برای برقراری گفت و شنود بین زمین و آسمان، و کشف حقیقت معنوی. تپه های نوردی مجاور در سمت شمال شرقی از سالن های ورزشی، آموزش و پرورش و مرکز آموزشی تشکیل شده است. بالاتر از فضاهای عمومی و مناظر طبیعی است که مردم را جذب می کند تا در یک لحظه از تفکر نگاه کنند و مکث کنند.
 
ساختمان ها در پارک متروکه از استادیوم های سنتی و مجتمع های ورزشی است که به طور کلی قدرت ساختاری را برجسته می کنند، که زیبایی ذاتی و ظریف آن را تغییر می دهد. فضای داخلی و بیرونی ساختمان ها به طبیعت متصل شده اند، و این باعث می شود که مردم از هر کجایی به چشم انداز بپردازند، بنابراین همیشه احساس می کنند که در طبیعت غوطه ور هستند. مسیرهای بین کوه ها و دریاچه ها بیش از معماری می گذرد. آنها مردم را تشویق می کنند به آرامی در اطراف پارک راه بروید، در امتداد مسیرهای پیاده روی، و یا فقط یک صندلی در چمن برای لذت بردن در مناظر لذت ببرید.
 
و....


کلمات کلیدی مرتبط:
طرح مرکز چند منظوره ورزشی کوانگژو ,پاورپوینت بررسی ,نمونه موردی ورزشی ,نمونه مشابه ورزشی ,مجموعه ورزشی خارجی ,طرح مجموعه ورزشی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی طرح مرکز چند منظوره ورزشی در صوفیه بلغارستان
پاورپوینت بررسی معماری باشگاه بدنسازی MAIS FITNESS
پاورپوینت بررسی پاویون المپیک زمستانی اثر آصف خان معمار بریتانیایی
پاورپوبنت بررسی و تحلیل معماری مجموعه ورزشی المپیک آتن
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ، پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری
پاورپوینت بررسی معماری زمین بازی هاکی دانشگاه ییل
پاورپوینت بررسی معماری مرکز ورزشی جنین جامبو
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان ورزشی آلملو در هلند
پاورپوینت بررسی مجموعه ورزشی Giancarlo mazzanti
پاورپوینت بررسی معماری،مجموعه ورزشی رفسنجان - طراح سید هادی میرمیران
پاورپوینت بررسی معماری،مجموعه ورزشی سهیل اثر اسماعیل طلایی
پاورپوینت بررسی معماری،مرکز ورزشی بونکیو(طراحSachio Otani & Otani Kinkyushitu
پاورپوینت بررسی معماری مرکز آبی لندن ، اثر زاها حدید
پاورپوینت بررسی پارک اقیانوس شناسی در والنسیا
پاورپوینت بررسی معماری آکواریوم Primorsky – روسیه
پاورپوینت بررسی استادیوم آتلانتا فالکونز با سقفی همانند شاتر دوربین
پاورپوینت بررسی مجتمع ورزشی سهیل
پاورپوینت بررسی مشخصات کالبدی فضاهای ورزشی - کف پوش دیواروسقف
پاورپوینت بررسی مجتمع ورزشی فراغتی برکلد در کپنهاک دانمارک
پاورپوینت بررسی ورزشگاه نقش جهان اصفهان




:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: