نوشته شده توسط : safa
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم جدید Cote d'Ivoire در ساحل عاج

تاریخ ایجاد 02/09/1397 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 24 اسلاید   قیمت: 8800 تومان     تعدادمشاهده  4  


پاورپوینت بررسی معماری استادیوم جدید Cote d'Ivoire در ساحل عاج
 
بخشی از مطلب
استادیوم جدید Cote d'Ivoire تنظیم یک استاندارد جدید
 
هنگامی که شما در مورد استادیوم های فوتبال جدید در قاره آفریقا فکر می کنید، احتمالا آفریقای جنوبی است که هنوز هم به ذهن می رسد. گروهی از استادیوم های باورنکردنی (یا بعضی اوقات بازسازی شده) برای میزبانی جام جهانی 2010 ساخته شده اند، و همانطور که از سنتی این رویداد است، آنها لبه برش طراحی را نشان می دهند.
 
با این حال شگفت آور، تقریبا یک دهه از زمانی که جام جهانی به آفریقای جنوبی رسیده است. در حال حاضر، جدیدترین و چشمگیر ترین استادیوم های فوتبال در ساحل عاج تهیه شده است. این یک پیشرفت هیجان انگیز برای چند دلیل است. اولین و مهمترین آن این است که ساحل عاج میزبان جام ملت های آفریقا در سال 2021 است که کل دلیل آن برای ساخت ورزشگاه استادیوم است. در حالی که جام جهانی از لحاظ توجه، قدر، و یا حضور در جام جهانی نیست، جام ملت ها بزرگترین رویداد فوتبال در آفریقا است و باید برای عکاسی باورنکردنی - به احتمال زیاد - بزرگترین کشور فوتبال آفریقای غربی باشد. جای تعجب نیست که ساحل عاج به دنبال تأثیرگذاری است.
 
به همین دلیل است که این پیشرفت هیجان انگیز است که باید پیش از جام جهانی 2022 به فوتبال آفریقایی توجه کرد. کشورهای آفریقایی در سال 2018 تا حد زیادی ناامید می شوند و برخی از نیروگاه های سنتی - از جمله ساحل عاج - این عمل را به طور کامل از دست داده اند. در ضمن، جام جهانی 2022 در حال حاضر مورد بحث و بررسی قرار گرفته است، با وجود این واقعیت که ما حتی نمی دانیم که کدام تیم ها رقابت خواهند کرد. این نشان می دهد که علاقه ی جام جهانی هرگز به خواب نمی رود و در حالی که استادیوم لزوما کیفیت تیم را منعکس نمی کند، ایده های جدید و قهرمانی فوتبال و شور و شوق فوتبال باید در اطراف ساحل عاج و آفریقا به طور کلی ایجاد شود. این می تواند برخی از بخش انرژی را به 2022 ارائه کند.
 
همانطور که در مورد استادیوم ها هستیم، ما واقعا فقط در مورد دو مورد از آنها مهم است، هرچند که در نهایت ساخته خواهد شد. اولین استادیوم با نام تجاری جدید در یاموسوکرو است که سرمایه اداری ساحل عاج است. این دو مونوریتی و مینیمالیستی ساخته شده و در سال جاری آغاز می شود، استادیوم میزبان 20،000 نفر می شود و به نظر زیبایی مطلق است. این قسمت به طور جزئی توسط یک سقف یکنواخت، یک سقف در اطراف کلیه استادیوم تعریف می شود و در صورت نیاز به جایگاه کرسی های زیر افزایش می یابد و در نهایت شکل ظاهری پیچیده ای شکل می گیرد.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری استادیوم جدید , Cote d'Ivoire در ساحل عاج ,پاورپوینت بررسی ,نمونه موردی استادیوم ,نمونه مشابه استادیوم ,




:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: