پاورپوینت بررسی معماری مدرسه موسیقی و هنر در بخارست رومانی اثر استودیو LTFB
نوشته شده توسط : safa
پاورپوینت بررسی معماری مدرسه موسیقی و هنر در بخارست رومانی اثر استودیو LTFB

تاریخ ایجاد 29/10/2017 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 26 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر   قیمت: 6000 تومان     تعدادمشاهده  1  


پاورپوینت بررسی معماری مدرسه موسیقی و هنر در بخارست رومانی اثر استودیو LTFB
 
بخشی از مطلب
دهه آخرين سده بيستم، تحولاتي عميق در مفهوم هنر و ساختار زيبائي را شاهد بوده و از اين رهگذر قلمروي گسترده و متنوعي از ابزارها و روش هاي بيان هنري جديد را تجربه کرده است. اساساً مهمترين خصيصه هنر اين قرن وجه تجربي آن بود، که اين خود از ميلي خستگي ناپذير به نوآوري و شيفتگي بي حد و حصر نسبت به پديده هاي نو سرچشمه گرفته است. تحولات شکلي هنر در ابتداي قرن، با بکارگيري موادي فراتر از رنگ و بوم – في المثل بريده هاي کاغذ و پارچه در کولاژهاي هنرمندان کوبيست- آغاز و در سال هاي آخرين آن به آزادي کامل هنرمندان از هر گونه قيد وبند نقاشي و مجسمه سازي و رويکرد بسوي رسانه ها و امکانات جديد آفرينش هنري منتهي گرديد. تلاش پرشور هنرمندان پيشرو در بکار گيري هر وسيله و روش ممکن براي ابراز منويات شخصي خويش، بدين معني است که اکنون هنرمند خود در مرکزيت ابداع هنري قرار گرفته است. به بيان ديگر رسانه هاي جديد با همه نيروي بصري و فن آوري پيشرفته شان ، اينک شخص هنرمند- و نه اثر هنري- را در مرکز توجه قرار دهند. بدين ترتيب در بستر جريان پيشگام ،«هنر» و «شيوه بيان هنري» هر دو به حاشيه رفته و اين همان نقطه تحول بنياديني است که از آن به عنوان «پايان هنر» ياد مي شود. منشاء اين تحول وبه دنبال آن پديدار شدن هنر جديد، به عواملي چند باز مي گردد. اولاً هنر جديد نوعي از تعامل آشکار بين نوآوري هاي جديد در هنر و ظهور نهادهاي نوين هنري سر چشمه گرفته است. بدين مفهوم که هنر جديد کانون هاي هنري نويني را اقتضا کرده و اين کانون ها نيز هنري جديد و متفاوت را پيوسته مورد تشويق و حمايت خود قرار مي دهند. مدرسه‌های موسیقی مدرسه‌ هنرهاي مدرن پس از نيم قرن جديد، در سالهاي دهه0197 خود را با بحران هويتي فزاينده اي مواجه مي ديدند. بسياري از هنرمندان وبازديد کنندگان اين مدرسه‌های موسیقی ، نگاه به گذشته در معرفي آثار دوره مدرن را نوعي اشرافيت واپس گرا پنداشته و عدم حضور فعالانه آنها را در صحنه فرهنگ و هنر معاصر نمي پسنديدند. با همين انگيزه مدرسه هاي هنرهاي معاصر مدرسه موسیقی، به هدف معرفي تکاپوي جديد و تحول يافته هنرمندان، ظهور پيدا کرده و عرصة تازه اي براي اشاعه هنر جديد فراهم ساختند. 
این یک مدرسه هنری کلاسیک نیست اما موسسه‌ای است با امکانات فوق برنامه‌ای چون موسیقی، تئاتر، رقص، نقاشی، طراحی، گرافیک، مجسمه سازی، رسانه‌های جدید و اجرا از هر نوع که ممکن باشد. ایده یک مدرسه موسیقی و هنر در بخارست نیازهای محلی برای گرهمایی اساتید و کودکان با استعداد از منطقه و دیگر نقاط در یک فضای خاص برای آموزش و ارتباط بود و تا به امروز کودکان در مکان‌های ابتدایی و در مدرسه‌های قدیمی که مطابق با نیازهای تکنیکی این رشته ساخته نشده بود تحصیل می‌کردند. این یک مدرسه هنری کلاسیک نیست اما موسسه‌ای است با امکانات فوق برنامه‌ای چون موسیقی، تئاتر، رقص، نقاشی، طراحی، گرافیک، مجسمه سازی، رسانه‌های جدید و اجرا از هر نوع که ممکن باشد.
محوطه‌ای که تالار شهر برای این مدرسه برگزیده است در میان یک مدرسه ابتدایی، یک پارک کوچک و یک کلیسای چوبی کوچک قرار دارد و در یک منطقه پر از بلوک‌های آپارتمانی خسته کننده که در دوره کمونیست ساخته شده است. فقدان هویت منطقه مسکونی (که در دوره کمونیست بسیار معمول بوده است) و مجاورت مکان‌های جمعی کوچک در اطراف سایت ما را متقاعد کرد که مدرسه را به عنوان یک الگو در منطقه معرفی کنیم که نیازهای فنی رشته مورد نظر را دنبال می‌کند.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت بررسی , معماری مدرسه موسیقی و هنر ,نمونه مدرسه موسیقی ,نمونه موردی ,نمونه مشابه ,طرح مدرسه موسیقی ,پلان مدرسه موسیقی ,نقشه مدرسه موسیقی ,طرح مدرسه موسیقی , در بخارست رومانی اثر استودیو LTFB , ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری و طراحی داخلی مدرسه ای در ژاپن MAD Architects
پاورپوینت بررسی معماری مهدکودک زیلی گاردن در چین
پاورپوینت بررسی معماری مدرسه York house در کانادا
پاورپوینت بررسی معماری مهدکودک و مرکز رشد شادی سایو
پاورپوینت بررسی معماری سالن و مهد کودک Beijing, China برای کودکان یک تا دوازده ساله
پاورپوینت بررسی معماری طراحی مهدکودک چینگدائو
پاورپوینت بررسی معماری مدرسه بومی در کنیا
پاورپوینت بررسی الزامات ساختمان و نمونه موردی دانشکده معماری
پاورپوینت بررسی معماری مدرسه ابتدایی Xiaoquan در چین
پاورپوینت بررسی معماری تطبیقی مدرسه ایرانی و خارجی
پاورپوینت بررسی معماری تطبیقی مدرسه ایرانی و خارجی
پاورپوینت بررسی مدرسه هنر سنگاپور (مدرسه نانیانگ ) 30 اسلاید
پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه دیجیتال یادبود مارتین لوتر کینگ جونیور
پاورپوینت بررسی مدرسه Baillargues اثر MDR Architectes
پاورپوینت بررسی طراحی مجتمع چند منظوره Infinitus Plaza در گوانگژو چین
پاورپوینت بررسی معماری دانشگاه و مرکز آموزشی vagelos
پاورپوینت بررسی معماری دانشکده هنرهای تجسمی مکزیک
پاورپوینت بررسی معماری طراحی کتابخانه دانشگاه فیلادلفیا
پاورپوینت بررسی معماری طراحی مدرسه ی METI در بنگلادش
پاورپوینت بررسی معماری مدرسه تیپو سلطان پاکستان- مدرسه کم هزینه پایدار




:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: