پلان معماری اجرایی اتوکد رستوران بهمراه مبلمان
نوشته شده توسط : safa
پلان معماری اجرایی اتوکد رستوران بهمراه مبلمان

تاریخ ایجاد 13/01/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: نقشه اتوکد طبق تصویر نمونه   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 275 kb  تعدادمشاهده  1  


پلان معماری اجرایی اتوکد رستوران بهمراه مبلمان

كافه ـ تريا: در كافه ـ تريا، بستني، چاي، قهوه و ساير نوشيدني‌ها كيك و شيريني و غذاهاي ساده همانند همبرگر و ساندويچ سرو مي‌شود، برخي از كافه ترياها مي‌توانند 24 ساعته نيز باز باشند. ضمناً قيمت مواد عرضه شده در كافه تريا از رستوران‌ها ارزان‌تر است.

سلف سرويس: در سلف سرويس كليه غذاهاي موجود در معرض ديد مشتريان به نمايش گذاشته مي‌شود، به نحوي كه خود ميهمان از هر نوع غذايي كه بخواهد انتخاب مي‌نمايد. در سلف سرويس، پرسنل كمتري موردنياز است،‌ زيرا ميهمانان خود لوازم و غذاي مورد احتياج خود را برمي‌دارند.

بوفه: بوفه يا بوفه آزاد در هتل‌ها براي صرف صبحانه و نهار ميهمانان و مسافران مورد استفاده قرار مي‌گيرد، كه معمولاً مراجعه‌كننده صورت‌حساب مخصوصي را كه به همين منظور نوشته مي‌شود امضاء مي‌كند، در ساير واحدهاي پذيرايي، محاسبه‌هاي غذا با توجه به تعداد نفرات است ميزبونه نهار داراي انواع غذاهاي سرد و گرم، سالاد و دسر و نوشابه خواهد بود، البته روش ديگري نيز در بوفه به كار برده مي‌شود بدين معني كه پيش غذا و يا مكثل غذا ميز بخصوص وجود داشت ولي غذاي اصلي را بايد از روي فهرست غذا (منو) سفارش داد. در اين جا براي پيش غذا و مكثل غذا و دسرها حتي اگر مورد استفاده مشتري هم قرار نگيرد، مبلغي به حساب وي منظور مي‌شود. در اين نوع بوفه‌ها پيش غذا و يا مكثل غذا و دسرها را مشتري خود بايد بردارد ولي غذاهاي اصلي بوسيله پيشخدمت سرو مي‌شود.

قهوه‌خانه:
قهوه‌خانه همان چايخانه‌‌هاي سنتي هستند كه با وسايل و تجهيزاتي ساده از گذشته‌هاي دور فعاليت مي‌كردند و هر مكان پاتوق يا محل مجتمع قشري خاص از اصناف بودند هم‌اكنون نيز چايخانه در گوشه كنار شهرها و يا در بين راهها خصوصاً در مناطق پرتردد و كم رفاه بيشتر فعاليت دارند در اين نوع مكان‌ها انواع چاي (با طعم‌هاي مختلف) قيلان، نيمرو در برخي موارد آبگوشت (ديزي) كه با زغال طبخ مي‌شود در صبح، ظهر و گاهي شام به مشتريان ارائه مي‌شود. در قديم براي سرگرم كردن حاضرين در قهوه‌خانه‌ها از نقل‌ها، استفاده مي‌شد، كه امروزه كماكان در معدودي از قهوه‌خانه‌ها از اين روش استفاده مي‌شود، گرچه در برخي از موارد، تلوزيون جايگزين آن شده است. فضاي قهوه‌خانه‌ها كاملاً مردانه است و مراجعه‌كننده بدون محدوديتي مي‌تواند ساعت‌هاي متمادي را در آن مكان سپري كند، در برخي از قهوه‌خانه‌ها نيز افراد به تبادلات تجاري مي‌پردازند.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پلان معماری اجرایی اتوکد رستوران بهمراه مبلمان , ,كافه ـ تريا: در كافه ـ تريا، بستني، چاي، قهوه و ساير نوشيدني‌ها كيك و شيريني و غذاهاي ساده همانند همبرگر و ساندويچ سرو مي‌شود، برخي از كافه ترياها مي‌توانند 24 ساعته نيز باز باشند. ضمناً قيمت مواد عرضه شده در كافه تريا از رستوران‌ها ارزان‌تر است. , ,
مقالات مرتبط در این دسته
نقشه های معماری اجرایی اتوکد رستوران محلی بهمراه فایل سه بعدی
نقشه های معماری اجرایی اتوکد رستوران و کافه تریا
نقشه های معماری اجرایی اتوکد رستوران مدرن
نقشه های معماری اجرایی اتوکد رستوران
نقشه های معماری اجرایی اتوکد طراحی کافی شاپ
دانلود فایل اتوکد 60 طرح آرک و گچبری سقف,dwg
دانلود بلوک های دو بعدی تجهیزات و وسایل آشپزخانه,dwg
طرح سه بعدی اسکچاپ طراحی کافه تریا ، کافی شاپ با سبک مدرن
طرح سه بعدی رویت طراحی باغ با سبک مینیمال مدرن
طرح تری دی اسکچاپ طراحی رستوران و سالن غذاخوری
طرح تری دی اسکچاپ طراحی داخلی رستوران و سالن پذیرایی
نقشه های اتوکد طراحی و معماری کافه تریا بهمراه پرزانته
نقشه های اتوکد طراحی و معماری مجموعه پذیرایی ، فست فود
دانلود,اتوکد طراحی رستوران,dwg
دانلود, طراحی رستوران کنار دریاچه,dwg
نقشه های اتوکد طراحی و معماری مدرسه معماری
طرح تری دی اسکچاپ طراحی رستوران مدرن با سقف شفاف
نقشه اتوکد گریل آشپزخانه رستوران
پروژه اتوکد طراحی رستوران و تالار پذیرایی با فرم و کانسبت آزاد
پروژه اتوکد طراحی معماری رستوران سنتی محلی با طراحی داخلی




:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: