دتایل و جزییات معماری اتوکد باغ بام
نوشته شده توسط : safa
دتایل و جزییات معماری اتوکد باغ بام

تاریخ ایجاد 06/03/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل اتوکد dwg طبق تصویر نمونه   قیمت: 8500 تومان   حجم فایل: 10687 kb  تعدادمشاهده  3  


دتایل و جزییات معماری اتوکد باغ بام به زبان غیر فارسی
این جزییات فنی و اجرایی مربوط است به طراحی یک روف گاردن یا باغ بام در سقف یک مجموعه مسکونی بهمراه جزییات فنی
 
روف گاردن یا باغ بام پوشش سبز و گیاهی است که در فضای روی پشت‌بام ساختمان ساخته و اجرا می‌شود. چنین باغ‌هایی پدیدۀ جدیدی نیستند و نمونه‌هایی از آن در شهرهای باستانی هم وجود داشته است؛ اما ظهور دوبارۀ آنها در شهرهای امروزی به  دهۀ 1970 میلادی و کشور آلمان برمی‌گردد.
 
باغ بام یا بام سبز در شهرهای اروپایی و آمریکای شمالی با استقبال خوبی مواجه شده است و اکثر صاحب‌خانه‌هایی که کمی به گل و گیاه علاقه داشته باشند، با توجه به بودجۀ خود و زمان آزادی که برای نگهداری از گیاهان دارند، سعی می‌کنند برای ساختمان خود روف گاردن بسازند.
 
طراحی روف گاردن، انتخاب گل و گیاه  و سپس اجرای آن دارای مراحلی است که بهتر است تحت نظر و با کمک متخصصین این حیطه انجام شود.زندگی شهرنشینی و ماشینی امروزی انسان را بیش از هر زمان دیگری از طبیعت دور کرده است؛ در حالی که نیاز غریزی او برای در ارتباط بودن با طبیعت و لمس آن درست مانند هر دورۀ دیگری پررنگ و جدی است. شهرهای کوچک و بزرگ بیش از ظرفیت خود مهاجر پذیرفته‌اند و ازدحام جمعیت باعث شده اکثر خانه‌های قدیمی و حیاط‌دار تخریب شده و جای خود را به برج‌های بلند مسکونی و تجاری بدهند.
 
باغ‌ها و بیشتر چشم‌اندازهای طبیعی برای ساخت راه‌ها و ساختمان‌ها از بین رفته‌ است و ساعات کاری زیاد و مشغله‌های دیگر، به ساکنین شهرها اجازه نمی‌دهد برای کسب آرامش از طبیعت به خارج از شهر بروند. از طرف دیگر پارک‌ها هم همواره سرشار از جمعیت هستند و آن فضای خصوصی و آرامی که انسان‌ها برای آرامش نیاز دارند را در اختیار کسی قرار نمی‌دهند.


کلمات کلیدی مرتبط:
دتایل ,جزییات معماری ,اتوکد باغ بام ,به زبان غیر فارسی ,جزییات فنی و اجرایی ,طراحی روف گاردن ,باغ بام ,سقف یک مجموعه مسکونی ,جزییات فنی ,روف گاردن ,باغ بام , پوشش سبز گیاهی ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود , دتایل و جزییات اجرایی شومینه و فضای tv




:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: