دانلود,بررسی پاورپوینت نانو آسفالت,pptx
نوشته شده توسط : safa
دانلود,بررسی پاورپوینت نانو آسفالت,pptx

تاریخ ایجاد 25/05/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 41 اسلاید حجم فایل: 1626 kb   قیمت: 6000 تومان   حجم فایل: 19 kb  تعدادمشاهده  1  


دانلود,بررسی پاورپوینت نانو آسفالت,pptx
 
بخشی از مطلب  
 
آسفالتِ داراي لاستيک تنها درصد بسيار کم و تقريباً بي اهميتي از درآمد صنعت ساختماني را به خود اختصاص مي دهد، اما بلشه مي گويد که با افزايش رغبت عمومي اين درصد افزايش خواهد يافت.  به عنوان مثال در ژاپن، گروه تحقيقات آسفالت لاستيک (JARRG)، که شامل مجموعه اي از توليد کنندگان تاير و شرکت هاي آسفالت سازي مي باشد، يک اتصال دهنده آسفالت بسيار ويسکوز را توسعه داده اند که از انبساط و پخش تايرهاي کهنه اي که به صورت بسيار ريز ساييده شده اند، توليد مي شود. اين اتصال دهنده 
در مخلوط آسفالت پخش شده و سپس پخته مي شود.اين ماده مي تواند به عنوان يک ماده الاستيک مابين مواد متراکم ديگر عمل نموده و از اين طريق، ارتعاش و صدا را کاهش دهد. بنا بر اعلام JARRG اقبال عمومي به اين محصول بسيار خوب است.  بلشه مي گويد: افرادي که در صنعت آسفالت لاستيک درگير بوده اند، همواره سعي کرده اند که آن را به دليل ويژگي هاي مهندسي بسيار عالي اش به فروش برسانند. امّا بيش از هر چيز اين محصول به عنوان کاهش دهنده صدا شناخته شده است و در پشت اين قضيه، استقبال عمومي قرار دارد. 
وزارت حمل و نقل آريزونا (ADOT) سه سال پيش يک نوع آسفالت را در بزرگراه سوپر استيشن در ناحيه آريزونا به کار برد. بلشه مي گويد كه به محض اتمام آسفالت اين بزرگراه، ADOT و مسئولين محلي سيل عظيمي از تلفن ها و ايميل ها را دريافت نمودند که از اشتياق مردم نسبت به اين جاده کم صداتر حکايت داشت. 
 
البته همه چيز آسفالت لاستيک کامل نيست. اين مخلوط باعث ايجاد بخار و بو در فرآيند آسفالت کردن شده، هنوز در مورد قابل بازيافت بودن آن بحث وجود دارد. اين آسفالت نسبت به آسفالت هاي معمول بسيار گران تر بوده و آسفالت کاراني که تا به حال با اين ماده چسبناک کار نکرده اند، ممکن است در کار کردن با آن، که بايد در يک بازه دمايي معين انجام شود، دچار مشکل باشند. 
 
ممکن است نظر بلشه در مورد نظر عمومي درست باشد، اما روي ديگر سکه اين است که خواست استفاده کنندگان از جاده کم صدا تر و در عين حال داراي اثرات زيست محيطي کمتر، افزايش يافته است. اين امر باعث تمرکز بيشتر تحقيقات بر روي مسائل مربوط به حمل و نقل، از جمله مواد مورد استفاده در جاده شده است. 
فزايش عمومي در ميزان حمل و نقل، بار بيشتر بر روي محور، و فشار بيشتر تاير بر روي جاده، تقاضا براي آسفالت هاي قوي تر وبادوام تر را افزايش مي دهد. حمل و نقل بيشتر به اين مفهوم نيز مي باشد که ايجاد مشکل در حمل و نقل براي تعميرات جاده اي مطلوب نيست و اين امر موجب ايجاد تقاضاي بيشتر براي تحقيق و توسعه مؤثر مي گردد. 
 
 


کلمات کلیدی مرتبط:
نانو آسفالت ,pptx ,دانلود,بررسی پاورپوینت نانو آسفالت,pptx ,بخشی از مطلب , ,آسفالتِ داراي لاستيک تنها درصد بسيار کم و تقريباً بي اهميتي از درآمد صنعت ساختماني را به خود اختصاص مي دهد، اما بلشه مي گويد که با افزايش رغبت عمومي اين درصد افزايش خواهد يافت. به عنوان مثال در ژاپن، گروه تحقيقات آسفالت ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,بررسی پاورپوینت نقش متاکائولين در افزايش مقاومت بتن,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت روسازی,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت مخازن تحت فشار ساختمان,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت روش های حفاری تونل,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت سمینار سازه های فولادی,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت میراگرهای فلزی جاری شونده ساختمانهای فولادی,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت سیستم بتنی قالب تونلی,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت شمع های بتنی لوله ای پیش تنیده ,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت انواع و نحوه تخریب ساختمان,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت خوردگی بتن‌ آرمه,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت کرمو یا شن نما شدن بتن مسلح,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت مقاوم سازی فونداسیون,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت تخریب پیشرونده,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت آرماتور بندی,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت روشهای مقاوم سازی و بهسازی فونداسیون ها,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت جوشکاری قوس فلزی با الکترود پوشش دار,pptx
پاورپوینت بررسی استفاده از انرژی ژئوترمال برای تولید توان الکتریکی
دانلود,بررسی پاورپوینت جوشکاری مقاومتی‌,pptx
پاورپوینت بررسی خزش درکامپوزیت های زمینه سرامیک با ذرات ریز
دانلود,بررسی پاورپوینت سازه ماکارونی,pptx
 




:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: